Tuesday, September 10, 2013

.: apa saja untuk mu :.

Assalamuaikum
Hahaha... amboi tajuk mcm lagu. Hehe. Sebenarnya hr ni nk update blog tp settle kan kerja yg bos bagi. Bile settle rs lega. Lega tak lega la kepetang jugak baru settle. Hehe. Alhamdulillah siap jgk.

So tak dapat update entry siang2 postpone ke malam plak. (Time rajin).

Disebabkan dah terlepas nak update blog siang so cite tu bawak ke esok je. Hahaha.  Mlm ni nak cite tentang mr.zach yg layan minah kecik tu.

Ammni mmg dr umur berapa tah di3 selalo bt aksi mkn2.. minum2.. ala main masak2. Tapi aku ni mls layan. Hahaha. Sian ammni dpt mak yg byk malas dr rajin. Tak habis bt aksi mkn2.. minum2.. main masak2 tu die main conteng2. Kadang2 bergaduh2 dgn aku ni hah.. pantang nampak kertas n pen. Menjerit2 nk. Kdg2 aku lyn kan jugak minah kecik tu.

Tapi sjk 2 3 menjak ni makin teruk plak aksi masak2 n conteng2 die. Bile aku masak je die bukak kabinet amek mangkuk.  Bile aku bg sudu lagi sonok die main. So bile ngadu dekat mr.zach die diam je. Tp diam2 berisi ko.....

Ni hah... tengok la... ni mse Mr.zach  balik dari futsal die singgah pasar malam beli lauk. Sekali belikn jgk utk anak. Ermmmm.. syoknye jadi anak... macam2 papa ko tunaikan. Mama ko jgk la xde pape.. huh!!.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...