Monday, September 2, 2013

.: Movie.. Movie... Movie... :.

Assalamuaikum...

rasanya dah lama aku tak update tentang movie2 ni. sejak ade ammni aku & mr.zach dah jarang pergi layan cite kat panggung wayang. sebab ammni tak bagi kerja sama. kami pernah bawak ammni tengok movie hanya 2kali. tapi lepas tu mr.zach dah tak nak awah ammni sebab 20min nak habis mase tulah die meragam.. sudahnye salah seorang kena mengalah bawak dak tecik tu keluar. dan selalonya mr.zach kena dukung. so die sangat hangin lah. 2x bawak 2x hujung2 cite die tak dapat taw ending. so langkah yang mr.zach amek sapa nk lyn movie g tengok sensorang. pada aku ok je. lg syok layan sorang. hahah..

so sekarang tak ade cite yg menarik pada aku. nak bawak anak dah tak boleh jadi adalah lebih afdal mak bapak pon tak layan. tp tu lah aku dah lama tak tengok. last movie Fast 5 layan sensorang ok. sebab tak boleh bawak ammni.

nanti nk bawak ammni tengok cite cloudy with a chance meatballs 2. rasanya 3 Oktober 2013 oklah kn. sebab mase tu ammni dah 18m ( 1 tahun 5 bulan ). rasa dah cukup pandai tgk. sebab cite kartun upin ipin ok je tgk. hahhaa. lagi cite macam ni memang aku suke. haha. mak yg over. lantak la kn. hrp-hrp ammni enjoy nanti.










 
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...