Monday, September 23, 2013

.: Ragam Hyra #2 :.

Assalamuaikum
 
Yuhuuuu... hari ni ramai ke monday blues ni? Janganlah monday blues sgt. Tak elok.  Meh2.. hari ni nk cerita ragam ammni. Setiap hari mcm2 ragam die akan buat. Dalam 1 minggu mesti  ade ragam yang pelik2. Ye anak sedang belajar orang cakap kan... ^_^ Xpe2.. belajarlah nak.. mak ko tak kisah selagi mak ko mampu layan, mak ko akan layan.. 
 
okay2...ni kisah minggu lepas. Pagi2 kejutkan budak bertuah ni sangat menguji volume aku.. sabar tu masih ade.. tapi kadang2 sempat setan merasuk mak die ni. minah tecik tu pesen nak bergurau time kejut. Mak ko ni jenis moody nak oiii... selalu aku bangun pukul 5 kadang2 5.30 pagi utk siap2kan semua benda. Tapi sejak sebulan ni 5.30 je aku bangun. Msk n gosok baju (ye I x suka gosok malam2 hahaha. Mmg cr pnyakit lah kan kalau bangun lambat pakailah ko baju kedut seribu.) Eh!! Lari topic.. hehee.
 
So kalau awal aku bangun mase nak kejutkan budak bertuah tu memang boleh bergurau2, tapi kalau aku terlambat bangun memang aku jd bertukar jadi suara singa.. syg tak syg..anak tak anak... kalau dah lambat memang aku menjerit la. Tapi kdg2 try jadi mak byk bersabar.. aku main pas2 kejut anak kat mr.zach.. eh elok plk minah tecik tu bangun. huh!!! 
 
So hari tu bile aku kejut elok plak bangun minum susu lps tu masuk bilik belakang amek pelampung, bawak ke ruang tamu. . (Tv memang dah terpasang) duduk depan tv tgk rancangan tanyalah ustaz.. tengoklah ragam die...
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...