Tuesday, September 3, 2013

.: perkembangan anak :.

Assalamuaikum
Hari ni ade mood nk update blog. Mood rajin datang.
Esok 4 september 2013.. bermakna ammni dah 1tahun 4bulan. Rasa mcm lambat lagi ke nak 2 3 4 5 tahun.. hehe.. sebab nak bt kawan dgn aku. Sekarang ni ammni suke sgt ckp 'jerman' dgn aku. Bile aku panggil ammni.... die menyahut.. 'hoooo'.... bile aku buat tak tahu cthnya masak...die boring die datang dapur sambil panggil "ma... ma... na tusu.."hahaha.. suwittt gile rasanye.
Dulu setiap masa tunggu bile anak nk myiarap. . Astu merangkak. . Astu bertateh.. astu berjalan.. skg aku duk tunggu die bercakap. Harap2 ammni tak pelat lah... hoiii mcm ni rupanya jd mak2...
Skg pon jenis manjang nk bergurau.. bile aku duk lyn mber2 dlm enset smbil baring je.. die dtg geletek kaki aku. Tkejut jgk. Tp selalo die bt.. hahha. Ajak bgurau maknanye. So kdg2 dlm rumah tu riuh sebab aku kena main kejar2 lepas tu kena main hide n seek... tu tak campur suara singa aku bile die selerakan rumah.  Punggah brg2 aku.. punggah brg2 die... sakit bijik mata tgk rumah mcm tongkang pecah.
Selalo klu aku x lyn die. Sure die akan main sensorg. Agak boring die msk bilik naik atas katil baring2 sndri astu tido. Hahahha.. kesian ammni. Klu ade mr. Zach sure layan ammni. Hahaha ni baru sorg anak.. blm ramai lg.
Mana2 mak akan bangga dengan anak.. tak ade mak yg tak bangga dgn anaknya kan... ermmmm...
 
 
 
 
 
 
 
dua2 muka bolatt!!!!  hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...