Friday, December 23, 2011

.: 3 sekali harung :.

semalam aku, mr.zach & adik2 ipar aku layan movie. selalo yang suka layan movie 2 0 3 sekali harung dlm 1 hari. tapi semalam mr.zach yang kemaruk je. aku memang sejak pregnant mood nak tengok wayang tak ade. sudahnya 3 movie semalam aku banyak layan perasaan dari fokus..mula cakap dekat mr.zach tak mau tengok, astu die cakap kalau tak nak tengok semua tak payah pergi. haha. kesian plak dekat adik ipar aku. so pergilah layan jugak walaupon hati dekat rumah. haha. sume movie yang aku tgk best. tapi taklah beria best sangat2. (ouh pandangan orang masing2 ye) so bagi aku cite


cite ni kena tengok bagi yang dah tengok yang dulu




cite ni yang aku kagum 1 part je.. bile ade suara azan dlm cite ni. korank perasaan tak?



aku suke jet li dan cite ni bagi aku oklah.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...