Tuesday, December 13, 2011

.: dulu....sekarang...:.



semua mesti taw gambar apa tu kan. dulu masa mula tahu pregnant aku selalo nak makan benda alah ni. twister ni kalau hari2 makan pon aku sanggup. tapi sejak kes bleeding aku nya selera nak makan fastfood ni mati (tak de kaitan langsung hal bleeding dengan fastfood ni, haha) tapi sejak dah 4 bulan lebih ni mood nak makan fastfood datang kembali. yihaaaaaaaaa....sebabnya mr.zach nak makan prosperity burger 2 minggu lepas. sudahnya kot nak tengok je mulut die telan prosperity kan? sure2 lah aku guna alasan 'anak' dia nak makan jugak. hakhakhakhak. so dapat makan. tapi feel rasa mcm kurang. sebabnya? entah tak tahu.




tapi sejak dua tiga hari ni, tekak rasa nk makan twister, pastu filet o fish, rotate menu tu sampai muak. boleh? hahaha. dah tentu tak boleh. mr.zach kasi kawal. tapi dalam duk terkawal die terpaksa bagi jugak makan sebab tengok bini dah tak terkawal. sikit lagi nak naik gile. hahaha.

tapi jenis gediks ni susah nak cakap.. sebab aku nak mr.zach je g beli. (PANG!!!!) walaupon boleh je start enjin kererta then gi je kfc/mc'D tapi dah katakan tadi gediks nak laki jugak gi beli. sudahnya kempunan sendiri. hehehe. eh tapi kan kalau korank suka makan twister mesti tahu kan dulu twisternye pembalut lain,sekarang lain. kalau dulu macam yang kat bawah ni..

tapi sekarang kalau kite beli twister pembalutnya mesti yang ni kan? (yg bawah) aku bukan nak cite kisah pembalut tapi nak cite kisah dulu twister masa pembalut guna aluminum foil tu rasanya sedap. orang kfc balut pon macam bentuk gula2kan? tapi sekarang main lipat2 je. ke aku sorang je rasa twister sekarang dah tak sedap? (tak sedap2 pon tetap beli n balun jugak kalau dah nak) hahaha.


eh.. aku nak cite pasal aku nak makan twister ni. haha dah merepek cite tah pape. haha
EH K.SHIMA.. JANGAN LUPA JANJI-JANJI MANIS MU DI MEKDI YOOOOOOOOOO..

sumber gambor: incik google

2 comments:

Unknown said...

yum yum...tgk prosperity, meleleh nak jugak huhuuhu...tima kasih sbb tunjuk pic mkn ni, pasni nak kena g beli ekekekee.....

Fyda Rahim said...

k.naemah: hehe.. sdpkn? terliur jgk ni.. tp ku tahan jebat.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...