Wednesday, December 7, 2011

.: hati meracau-racau :.

pe yang meracau? haha.. tengah duk mengidam nak makan kerang bakar tapi yang aku nak kerang bakar dekat taman samudera, manjung, perak. kenapa kat situ? sebab mase aku belajar kat uitm manjung dulu memang kat situ port aku nak makan kerang bakar. selalo makan memang berkilo2 (dengan member2) so sekarang memang terasa gila-gila nak makan kerang bakar. mr.zach pon tangah pening kepala sebab sekarang die sibuk nak induksi. so kena carilah yang dekat-dekat dengan putrajaya tapi kalau dapat gi bagan lalang pon terbaik jugak kan.. hehe.


sumber gambar dr mr.google

4 comments:

AJ Edrez said...

Haha....Manjung tu kira ok lagi...boleh lah gagah2 jugak nak pegi.
K Ain dulu masa kat Egypt, pregnen kat Adik hati meracau2 nak makan laksa Penang... Hahaaa... Terbaekkk punya mengidam kan...

...sWeeT uMi... said...

adusss sedap nye kerang bakar ni...pe lg fyda harus cari tu huhuhuhu.....

Fyda Rahim said...

k.ain: sekali arab daaaaaa... hehe.. kalu yg tu lagi masak kak oii.. hehe

Fyda Rahim said...

k.naemah: kn? kn? pe kate org2 level 8 bt kerang bakar.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...