Saturday, April 16, 2011

. : UK, malaysia :.

wahhhhhhhh da lama tak update cite.. byk ni cite yg aku nk story mory.. tp nanti2 aku tepek kt blog ok.

UK, malaysia? muahaha.. bukan ulu klang ye.. tapi UK yg aku maksudkan ni UK = urat keting.. haha..

yang aku nk cite senaunye, kisah sup urat keting kat seksyen 7, bangi. aku kalau nk makan sup memang aku terjah sup UK ni. sup die mmg perghhhhhhhhhhhhh!!!! sodappppp. ni bukan nk pomot pun cume sup tu memenuhi selera aku. pedas!!!!. sup pedas? haha selera aku kena pedas tak pedas memang hilang nikmat makan. kat restoran sup Uk ni, ade mcm2 selain dr sup cth nasi campur, goreng2, ikan bakor, sate. kedai dari 2 bijik terus bukak 3 bijik. depan n belakang. b'tapa majunye dorang niaga sup ni. huh!!!

tadi tengah hari teringin plak nk melantak sup, tapi aku tak makan urat keting.. hehehe. yang aku makan sup ayam je. wakakaka (baek masak sndri je? haha aku malas) mr.zach plak amek sup daging + nasi putih 2.

aku tahu kedai ni pon dari member aku yg selalo gi makan sate kt situ. aku plak lepas tu try gi makan, mmg sampai sekaranglah aku asyik duk ke sana je. hehe. macam mana ropa kedainya? ouh aku tak amek gambor, sebab 'berukband' aku ni lembab nk upload. so jgn kata nk upload nk kasi post status ni pon nk hape nk tunggu.




ni je pinggan nasi aku. asalnye banyak tapi kasi kt mr.zach.. diet? hahaha.. ye sdg diet.. diet mkn nasi. muahahaha.. tp brt bdn aku da trun 5kilo( 29 mac- 16 april) mkn nasi tapi senaman jalan ok. ade lg 15kg utk aku usaha.. nekad wey. tu nasi da sikit tp tak habis jugak. hehe

5 comments:

ekin mahmud said...

usaha itu tangga kejayaan,,,chaiyook..
syokk nye berat badan dah trun
aku bila lagi nak diet ntah

yatt said...

jauh ner makan sup sampai ke UK huhu...

Shima Md. Zahar said...

fyda...
jeloussss nk turun berat gak.. 5 kilo tu.. byk arrr.. akk tak makan nasi tak turun punnnn\

Shima Md. Zahar said...

fyda...
jeloussss nk turun berat gak.. 5 kilo tu.. byk arrr.. akk tak makan nasi tak turun punnnn\

Fyda Rahim said...

ekin: ko nk diet bt pe? da ok da tu..


Yatt: nk bt cam ne.. jd lah.. nk g UK yg jauh tu xdpt, gi UK kt bangi pon jadilah.hakhakhakhak. =p

k.shima: 5kilo bukan x mkn nasi kak. tp kurangkn skit2 dr byk gedabak kurang skit2..5kilo tu bt senaman kak. (pinjam kakak sy nye takashima.. mmg membakor kalori. haha)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...