Wednesday, April 20, 2011

.: bila mr.zach ade p'ganti lebih hebat dari blackgolast :.

huhuhu.. p'gantinye telah buat 'blackgolast kecik hati'. p'gantinye tu bkn takat buat si blackgolast kecik hati tp aku pon terase mcm da tak 'hot' . hakhakhakhak. (aku bkn hot tapi hok hek) haha. ye ar selalo mr.zach dengan aku dan blackgolast je. sekali bile p'ganti die datang terus lupa nak 'belai' blackgolast. aku terpakse amek alih utk jaga 'perasaan' blackgolast aku. selalo hari minggu mr.zach mesti ar 'usap2' si balckgolast tu, walaupun blackgolast aku yg punye. tapi mr.zach yg selalo 'caring' blackgolast. paling2 hampeh pon mr.zach mesti lap2 blackgolast. tapi minggu lepas mr.zach datang rumah aku astu ckp nak jumpe si 'baby' baru die. huh! bukan takat jumpe je tapi 'bermesra' lagi depan aku. tapi aku sikit pon tak kisah, lantak la... hahaha. tapi tulah si blackgolast yg sedih. sian die.

sape si' baby' mr.zach? hahaha nak taw silah scroll kebawah.. rasa2 malas nk scroll kebawah, boleh scroll ke atas then klik 'close'. haha.. ni hah si 'baby' baru mr.zach yg sikit2 datang jenguk sebab duduk 'serumah' dgn aku.alasan letak kat rumah aku 'B sayang kat b'aby' B ni, takut kehilangannye'. sayangnye mengalahkan orang ade 4 bini. huh!.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



tulah 'baby' mr.zach.. dan sila tgk si 'blackgolast' yg elok kena parking kat lua pagor rumah, bukan takat kena parking lua tapi tak cuci langsung kete tu. seb baeklah kete aku tak mcm optimus prime.. kalau tak kompem2 berkecai badan mr.zach. kahkahkahkah.

aku baru terpasan yang lalang kat umah abang aku tu panjang gile.. hakhakhakhak.. adoi.


* jadilah dari tak berhapdate blog haku ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...