Thursday, November 25, 2010

.: wayang!!:.

petang ni balik dari kije aku kena cepat² balik umah n siap² sebab nk bawak anak buah aku yang sibuk dari hari tu nak tgk cite kartun.. (tak tgk wyg pon mmg sbalik awal pon.. hehehe) so tiket aku da bt reservation awal² (paling awal pon 2hari sebelum je) sebab sekarang cuti sekolah.. so tgh hari tadi aku keluar gi beli tiket. harap2 aku tak kena sakit jantung la dgn anak buah aku yang owez suka cari pasal skg ni.. (tak pe.. mama die tak so.. aku ade POWER!!! hahaha)

***************************************************************
Sarah: eh pompuan ni kurus cam cik cu la... (sambil tgk pelari dari china kat tb)


aku: (buat bodoh je.. mls lyn sbb tgh sakit time tu)


sarah : (sambil bganjak sikit dari aku die jerit kuat²....) eh.. pompuan tu kurus la... macam cik cu.. mama meh la tgk...


cam hampeh kan anak buah aku.. die 'kena' kn aku yg tgh sakit...

*mse tu aku tgh khusyuk tgk Sukan Asia..


post by:-




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...