Tuesday, November 30, 2010

.: Search & Wings:.




Baca tajuk kompem korank dapat hagak cite pe yang aku nk update kn. aku ni kalu sebut je Wings aduh memang tak senang duduk. hehe. minat ok dengan kumpulan Wings. aku sendiri tak tahu sal minat. mula² tu tak suka sangat. tp bila da ade 3 orang abang yang jenis layan lagu Wings ni so sampai aku lah terrrrrrrrlayan sambil tahu setiap album Wings. ye la aku ni adik yg paling kecik (walaupon besau) so, tiap kali abg2 aku pasang lagu Wings kena layan la. nak suruh dorang stop kang kena sekeh je. jadi nak tak nak aku layan je ar. sekali ko... hambek!! memang menghafal la lagu2 wings ni. kalu aku gi karaoke pon kompem mesti ada lagu awie (single album die) & lagu dari kumpulan Wings. sampaikan member aku & mr.zach pon da taw da, mesti de list lagu dari wings & awie. haha. tengok penangan kumpulan Wings dalam hidup aku. hahaha.

ok² entry kali ni bukan pe. nuffnang ade bt contest utk sape yg bertuah dapat tiket utk KONSERT GEMURUH DT (Search & Wings) DT tu Double Trouble salah satu dari album Search & Wings. tu lah album drg bergabung sejak isu rambut panjang kalau tak silap aku (dulunye isu). hehe. so drg ni bergabung buat 1 album. jdnye utk konsert ni dorang guna lah DT tu. aku bukan apa Search aku ni minat jugak tp tak banyak lagu kumpulan die aku tahu & hafal. sebelum ni dua-dua kumpulan ni da pernah buat konsert kat JB, bulan berapa tu aku tak sure plak. hehe. aku ni lebih pada wings lah. tp bukan langsung tak minat Search. minat jugak. lagi2 lagu Rozana. best je layan. dalam contest tu kena bagi tahu la lagu apa yang kita paling minat dari kedua-dua kumpulan ni & bagi tahu konsert kat mana yang kita nak pergi tengok (Tapak Ekspo, Seberang Jaya, Penang @ Surf Beach, Sunway Lagoon) & last sekali kena bagi tahu kenapa Search & Wings ni lagenda rock tanah air. kalu korank nk gi la konsert ni masuk nuffnang (untuk ahli sajok!) then commen kat wall yg dorang da sediakan. hah? aku? opkos ar nak commen sambil bagi slogan yang paling kratif (kratif ke aku ni? haha) so pada sape yang minat dua kumpulan ni moh try ar contest tu.

-cayalah awie & amy-

post by:-


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...