Tuesday, February 4, 2014

.: 1tahun 9bulan:.

Assalamualaikum
Wow.. syoknye dpt cuti 4hari. Sampaikan hari ni terrrrbangun lambat hah. Haha. Cam ne cuti sempena raya cina korank ok? Aku lepak2. Jenjalan dekat2 je. Sbb mr.zach kije.
Ok2.. nk cite hari ni 4.02.2014 bersamaan dengan 1 tahun 9bulan dah ammni. Rs mcm lambat je nk 2thn. Hehehe. X sabar nk tunggu mcm2 perkembangan ammni. So far oklah minah tu. jenis banyak mulut. Kdg2 bile die bercakap ade amek part hujung2 je. Ade yg perkataan clear bkn main bile sebut. Harap2 sumenye oklah. Akal plk bkn main panjang. Sel2 otak berhubung orang kata. Hehehe...

Nk cite pls perkembangan ammni taklah aku pndai sgt. Tp bt masa skg ammni nye mood suke belajar. (Hahaha ayat xnk kalah ko kn fyd) ala bkn belajar pe.. die suke menulis.. melukis.. tu je. Paling ammni suke bz body bile aku tgk masak... suke bt bising... suke nari2... suke kawan2. ishh mcm2.

Suke teman aku masak. skg selalo angkut kusi die n panjat sbb nk tgk aku masak apa. Jenuh aku nk layan die + nk masak lg. Pasrah mama ko nak oiii...

Suke berkawan. paling suka berkawan dgn budak laki. (Ok tu sah2 ikut peel aku dari kecik kwn dagn boy.) Tp kalau jumpa kawan gurl die kwn jgk cume lebih pd lelaki. Hahaha. Sume org die tegur n ajak main sama2. Bt masa sekarang peramah gile smpikn tak takut pd org. (Tu bahaya jgk aku kne selalu tgk2kn). Siap jumpa org say haii.. kalau ade kakak die pgil...' kakak. . Haii.. astu bye2'. motif ko panggil org astu hai last sekali ko bye2 kn je. Hahaha.

Ammni jenis cepat mengiku. Contohnya aku panggil mr.zach B. Die pon panggil B jugak. adoiyai.. macam2 ragam ammni ni.. Bile aku tanya mane papa die tunjuk papa die. Ok. Lega. tp pesal ko panggil B jgk nakk oii.

ammni skg pon suke tgk tv sambil nari2. Dah ikut org dlm tv tu menari2. Aku tgk pon bantai gelak. Mcm2 teknik n gaya die nari.

Kdg2 klu die boring sure die amek kusi die. Bwk kt tingkap smbil tgk klcc. Hah ko anak aku ade mood sentimental jgk ok. X rock mcm mak die. Usha klcc.. kdg2 usha tmn permainan... sdh plk tgk die tunjuk2 tmn permainan. Skg klu nk pergi kt kete aku n mr.zach kena dukung die. Kalau biar die jln sendiri alamatnya die dah g kat taman permainan lah. Hah.. stress aku kalau pg2 nk g rumah pengasuh sure die tunjuk2 astu jerit ma... ma.. sambil tunjuk taman. Hoii emosi jap mak ko pg2 ammni. Hahha.

Ammni pun suka kalau nk turun tangga. Alhamdulillah die blh sebut one.. two.. three.. astu repeat two... three.. astu two three sampai sudah two three.. one dah hilang. Hahahha. Ragam ammni buat aku rs sonok jd mak2 ni.  Meh2 tgk pic yang base2 dari ammni yg sempat aku snap.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...