Thursday, February 13, 2014

.: aktiviti anak :.

assalamulaikum...

ok2 hari ni ni cerita tentang mr.zach dan ammni. sekali tengok2 pic yang dah transfer ke PC tak ade. alahai.. sakit sangat hati kita ni. so meh layan cite anak lagi ye. haha.

ammni ni die ade mood jugak. so far mcm aku pernah ceritakan mood die sekarang mood menulis. kalau aku suruh buat apa die bt tapi nanti die sambung balik aktiviti die yang suka menulis2 tu ( menulis lah sangat..) sebenarnya lebih kepada conteng2 sajork.. biasalah mak nye over cakap anak dah reti menulis. kalau dah reti menulis diusia 1tahun 9 bulan memang pitam aku. hehe. petang ni ammni ade checkup. harap2 oklah berat dan tingginya.


ok2 meh layan gambar sambil2 aku cerita ceriti ye. hehe


gambar ni dah lama jugak lah dalm 4 minggu lepas. selepas misi membeli table di
IKEA. plan nk beli yang lain. sekali beli yang lain. so alhamdulillah die betul2 guna meja ni
tekun sangat 'menulis' okay.

sebelah kiri aku snap masa die 'menulis' dlm kereta. i nak duduk tak boleh ok.
pic kanan mase di food court. kena bwk buku ke mana2 sekarang.
ye nak mama layan mood ko ye nak..

ok ni 3 minggu lepas. sewaktu PIL datnag rumah. sebelah ammni tu adalah paksunye.
muda dah jadi paksu ko dik rayyan. hehe. tetap semangat ajak paksu menulis.
 

ni pon mainan aku rembat mase g IKEA. dah alang2 kn. ammni belajar bt TOWER BLOCK
4 minggu lps .tower block yg tak seimbang. hahaha. xpe nak.. mama bangga jgk walaupon menara ko xlawa nak..
 

ni mase ammni sedang belajar menira 4 minggu lepas.. die tak taw rabbit ade 5 ekor.. die igt 4 je. hehe
 


ammni suke tengok rancangan I CAN COOK ... pic ni dlm rancangan ni byk die belajar.
patutlah ko suke gangu mama mase mama masak nak.. ermmm

ini pic yang terbaru. pagi td. mase tunggu mr.zach balik dari oncall aku baring jap
lelapkan mata. penat ( belum g kerja dah penat.. hahah) so ammni panggil aku.. aku buat bodoh je.
sebab kata layan mata.. sekali datang tepuk2 aku. (suruh bangun) ok mak ko dah bangun.. sekali aku tak faham apa
yang ammni cuba nk sampikan. astu die tujuk lampu n tunjuk tower block die. ade dlm 3 4 kali die 'cuba terangkan'
last2 baru aku faham.. die nk design yg tower block tu mcm lampu sebelah.
hahha. maaflah nak.. mama ko blur plak.
hehe oklah wpon x sama tp otak ko sedang berlajar benda yg ko tgk.
alhamdulilah.
 






7 comments:

Rasyiqah said...

Budak bijak

lieyalatif said...

GOOD JOB AMMNI....

Unknown said...

ololo pandai ammni

Fyda Rahim said...

Rasyiqah: tq.. Amin. ^_^

Fyda Rahim said...

lieya: nk jd bijak mcm abang dayyan jgk ni.

Fyda Rahim said...

Yatt: tu la pandai.. sama cam bella jgk pandainye. hehe

aIEn said...

amnii yabedabeduuuu....
aunt : sape nama joyah??
amnii : sayaaaa!!!

hahhahaha...kelako la ko ni amnii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...