Thursday, December 18, 2014

.: Rezeki Kedua :.

Assalamualaikum 

Dah lama tak update blog. Mcm biasalah aku kena saka pemalas  tak boleh buat apa.

Sekarang musim hujan dekat kelantan.. ishh risau plk aku. Yelah kampung aku kn kat sana. So banjir tahun ni kira terburuk jugak lah. Last tahun 2007. Call orang tua tanya khabar. Alhamdulillah abah aku ckp kg aku ok cuma japan utama xdapat nk lalu... ermm... InsyaAllah  26hb aku balik kampung. Harap2 hujan dh reda. Semoga mangsa2 banjir  tabah harungi ujian dan dugaan ini.

Ok2 apa rezeki kedua ye? Dlu entry tahun 2011 ade aku up story REZEKI PERTAMA ( xleh nk link kn story tu sbb update pakai enset. Hehe) so utk tahun 2014 dah hujung2 dah dekat2 baru aku nk war2 kan. ( bajet ade yg kisah? Hehe )

Alhamdulillah ammni bakal dapat adik hujung bulan februari tahun depan. Syukur... sementara masih ok.. umur  masih 'muda'  T_T meh la meramaikan umat nabi Muhammad. Hehe.  Kan bagus tu. Hahahaha

Doakan yg baik2 ye utk aku n baby baru ni. Hehe..

Reaksi ammni? Ermmm anak wa rawk ok. Die bt derk je bile aku ckp nanti nk jadi kakak.. xdenye die teruja.. die bt tak tahu je. Hehe. mase scan 3d hari tu pon aku ckp.. ammni tengok tu adik... die jwp... papa ngok adik.. sambil tunjuk tp mata ke lain. Die bt hal die jelah. Xdenye kisah.. hahaha. Haaihh ikut sapalah tu...

Mase ammni dlu aku up kt blog.. so yg second   pon aku up jgk. Sebagai memori akan dtg...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...