Monday, December 22, 2014

.: Pendaftaran Taska Ammni :.

Assalamualaikum 
 
Hari ni update malam plk. Hehe. Sekarang aku dah tahu punca aku tak dpt tido. Ermm redha jelah.. bersabar   dan berdoa insyaallah   ada jalannya.
 
Ok2. Hari jumaat hari tu 19.12.2014 ade pendaftaran taska kemas utk ammni. So pagi tu aku masuk lambat opis. Settlekan hal pendaftaran  dulu. Alhamdulillah semuanya selesai.
 
Macam mana reaksi ammni? Ermmm budak tu excited gile. Dalam pukul 9.15am aku turun bawak ammni. Tapi   sebab ade belum settle lg so kena tgu mr.zach dlu. Mase tengah tunggu mr.zach tu lah ammni kejap2 intai.. kejap2 intai... astu ckp dgn aku.. ma.. tu ma.. jum ma.. jum... ( sambil tunjuk taska tu) settle je hal dengan mr.zach aku bawak ammni masuk. Masuk2 terus woww!!! T_T anak aku mmg suke buat gtu.
 
Dah masuk terus ammni salam tangan bakal cikgu die. Sambil2 tunggu sesi pendaftaran sempat  borak2 dengan cikgu taska kemas. Baik2.. ramah2.. ceria dan pandai   tackle  budak2. Ade 4 cikgu semuanya. Dan student ade 15orang je. Ok lah lg pon  taska tu xbesar mana. Senang nk kawal. So far ammni masuk je die dah terjah budak2 lama taska kemas. Main sama2. Tp anak aku ni mood tengah excited so die banyak explore barang2 dlm taska. Haihh  ammni ni..
 
So far aku berpuas hati.. semua aku tanye. Bile setat "sekolahnya'... apa jenis pembelajaran di taska kemas utk umur 3th ...   mcm mana cara2 pengurusan taska... macam mana syarat serta peraturan  yang perlu ammni dan semua parents kena ikut. So far ok. Ammni dpt 3 pasang baju. Baju uniform.. baju sukan dan baju kurung ( kena jahit sendiri)  so aku tambah jugak 1 baju sukan. Senang nak ganti2 kn. Yuran pendaftaran pon dah settle termasuk utk bulan Januari tahun  depan.
So baru2 ni aku beli lah bag baru utk ammni. Utk happykan anak sama. Buatkan sticker utk brg2 dan sticker utk baju. Senang lagi pon cikgu2 pon galakan kita tanda barang2 anak sendiri supaya tak hilang or tertukar dengan kawan2 yg lain.
 
Mase hari pendaftaran  ammni jumpa kawan2 baru. Ammni ok je...die mudah kawan tp 1 je yang aku risau.. ammni ni suke buat barang2 kt stu mcm die sorang yg punya. Aku pon dah bgbtahu peel ammni pada cikgu yang akan handle die. So far cikgu tu ckp normal. Sebab rata2 budak2 memang mcm tu. Ok lega la jgk sikit. Taska ni ade tempoh percubaan jugak. 3bulan je. Incase tak serasi kena keluar. Ermmm
Harap ammni cepat   mesra dan boleh belajar di tempat  baru. Amin.
Ade banyak gambar tp sikit jelah letak. Layankan lah mama ammni yg lebih excited.
 
 
sian ammni pic sememeh je. nanti kita buat lain k.
 
wall painting nye cantik. kemas. ( mural)
kemas.. cuma bile permisnye sempit tak lah banyak ruang sangat. tp pd aku ok sgt dah
ruang makan aku rasanya
 
 
abaikan pompuan gemuk tu.. die excited bertanyan sekali teacher dayang snap.. hehe. masuk plk dalm wapsap group taska.. apa lg aku cilot masuk plk dlm blog
mase ni ammni dah habis main dengan budak2 lama taskja ni. ouh bilik tu utk budak2 tido. so far kemas.
ade 1 baju belum lagi aku dapat. uniform taska kemas. total baju semua 4. kain tu kena buat baju sndri. terpulang pada mak bapak nk buat baju anak apa. aku buat baju kurung jelah. comei sikit.
 
bag dora ni ammni yang pilih. sbb die selalo layan kartun ni. sticker nama n sticker utk baju aku tempah jugak. senang sikit kn.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...