Sunday, December 21, 2014

.: #Selamanya HARIMAUMALAYA :.

Erk.. aku update blog pukul 5.08 pagi. Oii skg pesen tak boleh tido ok. Stress la jugak.. ganggu rutin hakiki.. xpasal2 pg jsp ni sure ngantuk. Alahai.. bile lah nak habis kisah payah tido ni. 
Semua tahu yang PIALA SUZUKI AFF 2014 champions nye Thailand. Sukar or tidak kena akur   bahawa mereka layak utk menang.
 
Bukan tak sokong malaysia tp minit2 terakhir... malaysia agak goyang sikit. ( ni semua pandangan aku je.. kalau rs tak tu hak ko..) pd aku player HM dah usaha yang tbaik. Leading 3-0 belum jamin utk kita layak di gelar juara. 10minit terakhir thailand bangun dr kekalahan agg: 3-2 menjadikan meraka juara. Frust aku oii.. sumpah frust gile.  Kalau aku yg tercongok depan tv frust kuasa 2. Ni plak player HM frust berkuasa2 lah gamaknya.
 
So marilah kita teruskan  menyokong  pasukan HM kita. Kalah menang  adat bertanding. Nak mng dua2 tak dapek la kn. Tapi HM tetap menang di hati peminat2 bola malaysia.
 
Sekurang-kurangkan najib juara mampu buka mata semua orang yang HM masih berbisa. Bab player2 tu aku xnak sentuh. Sbb banyak pendapat peribadi aku ni boleh bt org tak senang. Ade lah dua tiga player pd aku tak layak main. Tapi apa plak hak aku nk ckp gtu kan.. dapat tempat   kedua bukan ke dah baik jugak dr kalah di awal2 permainan. Kn?

So.. auuuummm!!! Kekalkan momentum ade rezekin 2tahun lagi piala suzuki aff akan jadi milik kita. Ayuh harimau bangun!!!
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...