Tuesday, November 4, 2014

.: entry emosi :.

Assalamualaikum 

Hari ni pagi2 dh ade mood nk update  blog. Hari ni jugak ammni dah 2tahun 6bulan. Thn depan dah setat nk masuk sekolah  (playschool).. tahun depan jugak nak jadi kakak.. ouh cepatnya masa berjalan.

Sepanjang ammni ada dlm hidup  aku n mr.zach alhamdulillah ammni sgt2 Menyenangkan aku n mr.zach dan handle.. dr kecik sampai sekarang  owez nyamankn hati mama n papa. Semoga pjg umur ammni dan sentiasa berada dlm rahmat dan kasih sayang Allah.

Setakat notty budak umur 2tahun apalah sangat. Dielah pendamai jiwa aku.. walaupun   kadang kena mrh dgn aku ( marah2 syg) tp ammni jenis jiwa kental.. peramah.. ikut suke hati die je.. hahaha... lama2 aku rs die sebenarnya  lg rapat dgn aku. Walaupun sikit2 papa.. ouh nk ngis plk aku rs ( poyo? Ye.. sgt... hahaha)

Esok2 ammni dah besar.. bc blog mama.. mama nak ammni tahu.. yg ammni harta dunia akhirat mama.. marah mcm mana mama pd ammni tetap mama syg ammni lebih dr diri mama. Love u so much nur ammni hyra. 💞

3 comments:

aIEn said...

ammni said : baik la mama..kalo ade masa nnt ammni bace la ye =p

mama bella said...

kejap jer kan dah besar anak2 kita

Fyda Rahim said...

Ain: hahaha...
Yatt : tu la yatt. cepat nau anak kita dh besar.. ko tu cpt sikit tambah anak yatt.. kita org nk msk dua dh ni.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...