Monday, October 20, 2014

.: Ragam Hyra #19 :.

Assalamualaikum
 
Lama sangat aku tak update ragam si anak dara tu. Bukan xtak ada ragam tp aku yg pemalas lipas nk update. Aku memang update dr enset je. Sonang. Klu pakai pc nak kena transfer gambar2. Tu yang jd sendu je blog aku tu.. 
 
Kisahnye bila aku pon dah lupa. Tapi ini budak suka sangat kacau mr. Zach solat. Bukan kacau apa. Die nk solat jugak. Bile die lambat ikut papa dia solat mula la die ckp... 'jap pa.. jap..' sambil buat tangan org suruh kejap tu. solat jelah mmg tak tunggu die. Bile mr.zach sujud. Die amek kopiah papa die pakai. lepas tu follow balik. Bukan tak ada telekung ada je tp die buat mcm die tu jantan gamaknye.  Aku dapat snap ni pon sebab tetibe rumah tetibe sunyi je. Sekali hah kau....tgh ikut mr.zach solat... aku dh nampak die solat aku snap la. Hihihihi. . Lepas solat mr.zach bantai gelak je. Dan mr.zach cerita balik apa yg jadi... hyra2...
 
Tu belum kalau aku solat. Masuk dlm telekung akulah.. panggil akulah. Die buat bile die betul2 boring. selalonya elok duduk diam layan tv.
 
Tp tetibe rs ermm bile nk ade  anak laki ni. Hahahaha. 
 
ni pic lama juga.. kita suruh pakai telekung die pakai tapi xnk ikut solat. sudahnye pakai kopiah baru nk polo.. ko jgn nak oii jgn salah indentiti ok.. rotan ko kang...

1 comment:

aIEn said...

adoiii la ammni....syiah dh ni ammni oiiii =p

xpe2 insya Allah tahun depan ammni dpt adik boy =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...