Sunday, October 12, 2014

.: Fuel Shack :.

Assalamualaikum
Sebulan sekali update blog. Haha. Mampus!!. Ok tak nak bebel panjang2 sebab nk story mory tetang sabtu aku..
 
Ptg smlm mr.zach boring duduk rumah. Yelah selalo pak imam tu kan kerja sabtu ahad. Ni tak kerja terus rasa boring lepak rumah. Hah baru lu taw wa dgn anak lu selama ni tengok didning rumah je. Grrrr.. 
 
So awal2 tanya nak gi mana. Dengan harapan bawaklah berjalan jauh sikit. Tp mr.zach tak cakap. Die menonong keluar. Ehh mamat ni geram plak kita wakk...
Sekali die ckp... jum makan kt fuel shack.. aku ni tertanya2 lah jadah apakah tempat tu... sekali die kata ramai kawan2 MLT die lepak makan situ. So aku terus ok je. Makan orang banje kenapa perlu tolak? Hahaha.
 
Sekali ermmm.. not bad tempat nya.. mmg aku suke sebab tempat die santai2 je. Menu2 ala2 mc'D... burger King segala bagai tu. Tapi menarik dan sedap.
 
Paling menarik burger lah. Telan air liur aku. Baselah aku dgn makan mana boleh pisah. Hehe. Tp sebab tengah hari aku makan buah je. So ptg tu aku order ayam goreng n mr.zach burger. Original shack nama burger si mr.zach order. Aku plak crispy chicken shack. Add on rm2 dpt soft drink n kentang gembira ( fun fries ) mr.zach plak add on rm4 dpt bubble tea n fries jgk. Lagi mahal dr mekdi n burger king n Kfc semua tu. Sekali sekala nak merasa oklah kn. Duit boleh cr.
 
Aku tgk menu ayam mcm kecik je. Sekali sampai. Hambek ko. Dh mcm mkn sekor. Ayam bsr.. sedap nak mampus. . Tp fries plk skit. Kira mahal la add on bru dpt. Klu ala carte ayam tu rm10 kot.. x igt. Haha. Total aku n mr.zach makan 31hinggit utk 3menu. 1 take away...
Sekali ayam tu share dgn mr.zach. bayangkan aku yg kaki makan ni tak habis nak settlekan ayam goreng. So share dgn mr.zach. menu utk kids tak de sgt. So ammni mkn fries jelah n togok air aku smpi habis. Ade menu hot dog mcm conny dog A&w tu. Tp tak beli. Dan rata2 orang yg lepak situ order burger n hotdog..

Makan petang2 ingat tak ade orang lepak sangat. Tapi ni kan putrjaya celah mana tak ade orang.. ko cakap dgn aku... tak nye.. semua penuh. Grrrrr...
 
Meh2 layan pic stall fuel shack tu cam ne. Pd aku nk santai2 astu layan tasik putrjaya ok je. Ambil angin petang orang kata. Sambil bawak anak2. Fuel shack ni terletak di Ayer@8 presint 8. Ok next time leh lepak lg lah dgn mr.zach n anak. Menu kenyang sampai malam keadahnye...
 
hahhaa. anak sapalah tu..
menu Fuel Shack

3 comments:

Unknown said...

burger zack nampak menarik aku pg aritu kedai ni tutup

Fyda Rahim said...

aah yatt bege sdp lg2 time pns2.. bile take away dh xsdp sgt sbb cra packing drg mcm xkena walapon lawa.

lieyalatif said...

wey menarik laaaa..... sabtu ari tu ade lalu situ nak survey satu taska kt situ tapi tak napmak lak kedai nieh....okey2 nanti leh laa ajak laki aku lepak sini...menarikgak burger ngan ayam die tu....serius teliur tgk..sesekali ubah selera kan......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...