Saturday, November 29, 2014

.: Mjlis Pertunangan SIL :.

Assalamualaikum 
Mcm  biasa lah.. blog aku ni suam-suam kuku.. mod masih malas. Org lain ade blog aktif.. ko org ade blog ko nk jgk yp pemalas lipas nk update.
 
Ok2 meh aku update kisah pertunangan adik ipar aku. Ni adik mr.zach yang no.3. Ramai cakap muka dorang tak sama adik beradik ni. Entahlah labu.. hehe.
 
22 november 2014 (sabtu lepas)  SIL aku bertunang. MIL bakal dapat menantu orang Terengganu. Termasuk aku MIL dah dpt 3org menantu orang pantai timur. Buat masa sekarang la. Tengok plak adik2 mr.zach lepas ni.
 
22.11.14 tu sempena  birthday  SIL so kira die nak abadikan tarikh tu sebagai tarikh istimewanya. Beza dgn aku dulu. Dlu aku polis pencen tu suh family mr.zach dtg merisik je. Sekali bertunang koboi aku. Haha. Wa tarak hal.. janji wa kawen dgn mr.zach.
Kenduri ni buat kecik2 je. Tapi entah jadi lebih pd 200 orang plak yg datang. Kelam kabut PIL aku dibuatnya. Nasi tak cukup. Cuma nasib baiknya orang2 rewang ni dah tahu cara nak handle so semuanya alhamdulillah cukup.
 
Gambar yang aku snap tak banyak tapi adelah 4 5keping. Cuma dulang2 hantaran  aku snap tp  ammni  dah gi delete. So xde la pic dulang hantaran SIL bertunang. Tapi 7dulang dibalas 5 oleh pihak lelaki.
 
Paling tak syok tak ade langsung pic aku.. ammni n mr.zach. semua bt hal masing kekdahnye mana nk amek gambor.  Tema hari tu biru turqoise  tapi sebab ade benda yang jadi. Hahaha terus jadi purple... biru turquoise n putih. Redahjelah labu.
Meh2 layan pic....
 
 
 
 
 
 
adelah gambar dulang hantaran SIL aku ni. jadilah
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...