Monday, March 10, 2014

.: Ragam Hyra #9 :.

Assalamuaikum...

aku pasti semua rakyat Malaysia malah seluruh dunia menantikan MH370.. semoga misi pencarian masuk hari ketiga ni memberi apa2 tanda. rase sedih dan sayu bile fikiran nasib mangsa dan family pd si mangsa. berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. tetap aku merasai kesedihan mereka walaupun aku tak kenal siapa mereka. semoga Allah permudahkan urusan dalam misi mencari penumpang dan anak kapal MH370. #prayforMH370.

ok2 aku senaunya dah berapa hari isnin asyiklah malas nk update kisah ragam si kecil tu. so hari ni aku upload pic. malas nk story mory senaunye. hahah. manjang malas. ye huruf M besar kat dahi ni.
ni kisah jumaat lepas, aku bawak ammni ke opis sebab pengasuh ammni x sihat. pagi boleh hantar tp dlm pukul 1 kena amek. jd aku bwklah dtg opis, kebetulan hari jumaat mmg rehat panjang so tak rasa bersalah sgt. hakikatnye segan jugak nk usung anak masuk opis. tp ermmmm....

so far ammni oklah lagi2 kawan2 aku ni jenis bagus n melayan. tp adelah part2 die boring. budak2 semua die nk buat kita ni jenuh lah tegur.. ammni jangan... ammni tak boleh... ammni ddk diam.... ammni tu.. ammni ni... lama2 budak tu boring ko. ammni mne makan saman. walaupon aku berubah jd singa jadian tp die jenis bkn blh mrh. tak nk bg die bt pape sila tegur elok2 die akan stop. ouh sebijik mcm aku. T_T.

meh2 layan pic ammni. sikit je. cukuplah ragam sepajang dalam bilik solat.



buat muka bile aku ckp nk bg pic die kt papa...


macam2 peel ko dlm bilik solat ni.

sampai tertanggal getah rambut


makin slim anak aku. hahha. tp makan banyak. sah baka ko mr.zach

hye... shayer ammni.. gigi shayer jarang... mmg style kn.. T_T
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...