Thursday, March 27, 2014

.: meja bulat :.

Assalamualaikum

Syokkk woo... baring2.. gomol2 anak.. haha. Ye hari ni aku cuti. Cuti pon sebab pengasuh ammni cuti 2 hari. Ermmm esok jumaat terpaksa bawak ammni ke opis. Segan nk bwk anak ke opis tp aku xde pilihan. Uwaaaa...

Memandangkan hari ni mase aku mcm byk sgt FREE so mungkin 2 3 entry aku tepek. Muahahaha.

Alkisahhh....nye.. aku nk story the mory ttg meja bulat.

Meja bulat ni panggilan kt opis aku. Geng meja bulat sentiasa bertukar2 tapi mcm mana tukarnye orang tetap meriah gitu. Sekarang lagilah meriah..

Selalo kami lepak2 meja bulat bile dah settle kije Or nk break dlm 5min. Smbil2 minum n borak2. Kadang2 bos pon join.. kdg2 ade beli kuih. Tapi opis aku ade buat collection utk duit club. So semua menyumbang duit jadi stock makanan mmg ade.

Lyn gambar yok!!!

2 comments:

aIEn said...

hari ni nk cicah2 x cukup koroum laaaa!!! bos pun xde nk ajak cicah2 sekali T__T

Fyda Rahim said...

Ajak dato J cicah la diks... bru syokkk. Heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...