Thursday, March 27, 2014

.: Ragam Hyra #11 :.

Ni pon entry dlm deraf.. aku edit sikit ye. Sbb da lari date sebenar.. macam base hari isnin aku akan cite ragam si anak dara... tapi hari ni dah khamis.. hehe xpe.. mase aku byk hari ni .. sume kije dah settle. 

Kalau dulu die sibuk bawak kusi nk tengok aku masak. Sekarang masih bawak kusi.... tapi bt hal sendiri..

Paling aku risaw sebab die dah boleh tekan button mesin coway tu. Oii mase aku snap pic ni belum aku setting lock kn button air panas. Lepas tu sampai sekarang mmg aku owez lock. Dan paling syok kusi ammni mmg aku sorok. Hahhaha. Umah aku ni level 16. Bek simpan sbb skg dah nampk peel ammni yg 'INGIN TAHU' kang xpasal2 jadi lain. Oii mtk simpang...

1 lagi port die nk main. Suke nau dgn FM aku ni. Aku mmg suke kumpul menatang FM ni. So die pon mmg suke kasi aku hangin. Suke nau kacau/amek buat main/campak/sorok FM aku. Alahai anak.. 

Kdg2 mr.zach yg suke layan ammni. Bg kusi walaupon aku dah sorok... ermmm pasrah aku. Mr.zach jenis x suke nk mrh2. Die akan tengok apa pkembangan ammni. Tp time mr.zach ade rumah ok lah.. ni time xde.. jenuh aku nk tengok.. 

Meh2 tengok apa benda si ammni buat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...