Sunday, March 9, 2014

.: outing berdua dgn si anak :.

Assalamualaikum

Semoga misi mencari penumpang n anak kapal MH370 berjaya. Marilah sama2 berdoa. #prayformh370.

Ok2 ni cerita aku plk. Semalam outing dengan si anak dara ni. Sebab mr.zach ade tournament futsal di kota bharu, kelantan. Under jabatan pathology HPJ. So penat ni bt ayat2 sebab nk follow balik kelantan. Tp ermmm mr.zach kata len kali balik sebab pergi pon jap nau. So oklah I kn isteri mithali harus redha.

So mtk izin siap2... ckp b.. nk kua gi manda... b nk kua g bwk ammni jenjalan.. b nk kua g umah kakak. . B izin x. Bserta izin yg diberi n duit dihulurkan. Yihaaa... tq. Kompem sap sap sui aku licinkn. Hehhe.

So anak meh la kita ke alamanda (mana lg aku nk g balik2 jd duta alamanda la) mcm base orang mmg ramai. So aku gi alamanda pon dah lewat dlm pukul 3 lbh. Dlm otak cuma nk mkn n nak beli sandal anak.

Smpai manda terjah nandos (ulang mkn lg lepas lepak2 dgn member hari jumaat pon mkn di situ) situ je yg lenggang skit. Tmpt lain yg aku usha full house.

Melayan kerenah anak makan mmg btl2 uji sabar. Tp alhamdulillah ammni sgt2 behave. Hahaha. Aku suapkn die nye mknan dlu. bg die kyg2 baru aku melantak. Settle sume masuk parkson sebab nk beli sandal. Alhamdulillah ade yg bkenan tp saiz elek... adoiyai. Xpe2.. amek bsr 1 saiz je. Msh ok cume x ngam2. Tp Xpe blh pakai lama kn..

Settle sume nk g bayar lah.. astu nk balik skli bdk tecik sorang ni g capai toys aku bajet br la dlu t smpi dpn aku ltk lah. Skli xblh ko!!! Die mngis mcm aku dera die. Tp hati mak ko kering... lantak lah org tgk.. ade aku kisah.. ammni plk jns mngis jap je. X smpi 1 min astu die diam. Ehhh kali ni ngis beria2.. aku cekalkn je hati. Toy cat... rm 42.90 kecik plk tu. Hoiii dr mama beli toy bek mama beli baju utk ammni. Tpi aku igtkn kering rupanye hati lembab aku ni. hahahha...a mmni b'usaha nk dptkn toy cat.. "ma... nak cat" smbil bt muka sdh. Arghhh anak... npe comei sgt ayat ko. Uwaaaa... terus mak die beli. Cpt2 byr. Lps tu die dpt apa yg die nk terus kiss2 nye toy cat tu. Tanda puas hti dpt. Ermmm yelah nak.. upah sbb ammni behave sgt. Waktu ddk dlm bugy n wktu mkn tu. Kira upah lah..

Aku bukan kedekut ye.. tp selalo ammni ni main jap astu brg ke mana die kemana. So mls nk lyn. Skli kne lyn jgk.. mama redha nakkk...

Meh2 layan pic dak ammni ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...