Thursday, March 15, 2012

.: Tersampuk 'jin' :.



assalamuaikum
perghhhhhhh dah 4 minggu tak up story kat blog. ishhh lama tu 4 minggu. tak pernah2 aku tak update pape kat blog aku. sementara mood nak update blog dah datang. aku kasi up 1 story kisah aku tersampuk dengan jin. ouh ni bukan jin yang tu ni jin korea. haha.

2minggu lepas aku dah terikut2 tengok sama cite korea. huii sepanjang hidup mana nak layan cite2 korea2 ni. ya ampunnnnnn mmg tak lah kalau aku kan. sekali jin kecik kat office aku ni dah kaw-kaw 'jampi serapah' aku dengan cite2 korea ni. tak tunggu lama. aku layan cite ni dalam masa 4hari katam 25episod BOY OVER FLOWERS. perghhhhhhh memang best. <---- ye saya jakun. orang dah lama tengok aku baru nak naik syok tengok. haha.



tak habis cite tu, sekarang jin kecik ni bagi lagi 'jampi' suruh layan plak MY GIRL. ouhhhhhh sangat gila aku bile kena duduk mengadap tapi suka. hahaha. mrzach? tak boleh buat apa die kasi aku layanlah. hehe


2 comments:

yatt said...

mmg sah dah tersampuk dah haha

Fyda Rahim said...

YATT: haha.. tu lah.. tp beh lyn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...