Monday, March 19, 2012

.: Gerun :.

Ya Ampun sangat gerun bile tengok badan sendiri. lebih2 lagi kalau bergambar. uishhhhhh rasa mcm tak percaya je tu aku. (hahaha bajet kurus lah sangat before ni) 85kg diusia kandungan 7 bln lebih. ade pontensi cecah 90 ++ kg ni entah2 lebih dari tu.. glup!!!! tak mauuuuuuuuuu... sebabnye nanti jenuh aku nak kurus. ouhhhhhh stresssss jap. hehehe.



Align Center

gambar di tahun 2010 berat badan 60 ++ (gemuk lg tu, tapi dah ok dgn ketinggian aku + rangka besar) ok nekad mau turun berat badan lepas bersalin nanti. hahaha.. takut plak nekad aku kelaut je lepas bersalin ni. hahaha. tak pe2 try slow2kan. hehehe

8 comments:

lieyalatif said...

kuat kan semangat...pasti boleh...lagi pun time pantang le berat senant turun...caiyok!

ei said...

hai dear..slm kenal..snang je nk turun berat badan, jom ber Premium Beautiful..leh pakai time berpantang n trus smpi bila2..:-)

yatt said...

boleh nyer.. dont worry la..

Somel-somel Adliza Azilda said...

hihihihi..jom la kite diet sesame..jogging sesame jom

Fyda Rahim said...

Lieya: tula psl.. mse pantang nanti kena kaw2 pantang. kasi turun byk. hehe

Fyda Rahim said...

ei: hye.. slm kenal jgk.. BP? ermm akan di fikirkan tu. hehe =)

Fyda Rahim said...

Yatt: harap2lah boleh. lain ko.. ko sume trunnye. hehe

Fyda Rahim said...

ad: jogging? tu yg ssh tu.. hehe.. mane hadiah tuk akak? g singapore kn?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...