Thursday, March 22, 2012

.: Kuey Teow Lakna :.

sekarang ni dah jadi liat nak story mory kat blog sendiri. pesal tah. bila rajin nak up entry sehari ade 2 3 kali tapi bile dah malas ya ampun... tahap bukak blog pon tak nak dah. hehehe.

ok. ni kisah hari isnin kami, (lama betol peram kan?) haha. cite masak2 hari ahad pun tak keluar lagi. haha. adoiyai. malas taip panjang. korank tengok jelah menu kami laki bini yg mencekik kuey teow lakna. hehe. resepi? lain tahun kasi up kat blog. boleh? hahaha. =p




udang pon seketul je? haha. taklah aku makan seketul je. sebab nanti gatal2 plak badan aku.



dah macam key teow goreng plak aku tengok. ni sebelum KT di mandikan dengan kuah lakna. hehe.. rupe pucat je. xpe janji sedap kat tekak aku laki bini. haha


tak sempat2 nak snap dalam mangkuk, terus dalam periuk aku snapnya. hehe


ok tu je entry tuk hari ni. (sdg malas2 ni) haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...