Saturday, March 17, 2012

.: M5 Gethering :.

actually entry ni duduk terperam dalam draft je. senaunya kisah ni pada 10 march 2012. M5 n i bukan k-pop okay. hahaha tapi nama rumah kedai masa aku di uitm sri manjung since 1999. (sapa yang student uitm perak kompem tahu rumah kedai yang aku maksudkan tu)

so dari tahun 1999 aku masuk uitm sri manjung aku lepak dengan budak2 cos SS-10. dulunya dikenali sebagai SECRETARIAL SCIENCE dan sekarang OM- Office Management. jadinya aku yang cos AD (Art & Design) kena berkawan dengan awek2 cun SS yang lebih kepada lemah lembut. haha. aku? tak ade maknanye nak jadi lemah lembut. tetap kasar jugaklah sampai sekarang.

sambung cite ok, lepas kena pindah dari Sri Manjung ke Sri iskandar kami dalam rumah M5 ni terpecah. yang mana cos SS pindah dulu. jadi memang kami dah tak jumpa lah sebab dah berpindah. almost 10 years semua hanya cakap kat fone jelah. yang mana rumah dekat2 pernah lah jumpa gitu2. so 10 march lepas kami buat gethering M5. kasi jumpa semua sekali, tapi sayang sepatutnya 14 org ni berjumpa tapi nak buat macam mana tak ade rezeki nak jumpa semua hanya 8 orang saja yang dapat datang. kami decide buat di ALAMANDA, PUTRAJAYA sebab aku dengan sorang lagi kawan aku yang tengah pregnant. so kawan-kawan lain sanggup datang tak nak aku letih. hehe. tq pada semua.

so aku kasi korank layan gambar2 okay. pic banyak gile cecah berpuluh2. tak lalu aku nak upload banyak. lagi2 aku yang tak nak tengok diri sendiri, sebab? hahaha.. ngeri mau tengok diri sendiri yang berat badan cecah 85kg sejak pregnant. orang lain pregnant comel2 je. aku? dah rhuper macam gozilla pon ade. wakakaka. meh2.. aku kasi perkenalkan awek2 yang dulu cun dah jadi mak2 orang sume tapi sampai sekarang duk maintain kurus. mencik!!! hehe. dalam 8 orang hanya 2 je bujang. hehe..

kami M5

dora, irah, beeta, lynda, along, mas, fyda - camerawomen: miss

geng kurus. ouh sangat jeles.


rindu dekat rumah M5.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...