Monday, April 16, 2012

.: awesome!!!!!! :.

ok malas nak citer panjang2. ni result dari movie BATTLESHIP yang aku tengok minggu lepas. 2jam dalam panggung tu 2 jam aku dengan mr.zach layan sungguh2. cakap pon tak. haha. biasalah kalau cite best2 rasa rugi nak cakap2 dalam panggung. nak gi toilet pon rasa mcm rugi je. hahaha.

bagi aku cite ni sangat best. sebab? first ceritanya fiksyen, second ade robot2. tu dah cukup jadi sebab untuk heret aku gi tengok wayang. haha. lagi mamat yang jadi hero tu not bad jugak. hehe

jum layan gambar cite battleship.












rupenye suara opitmus prime bukan suara mamat Liam Neeson (gambar org tua kat atas tu) suara nye si OP. sekali google rupanye si peter cullen. hehe.


sinopsis Battleship: Peter Berg (Hancock) menghasilkan dan mengarahkan Battleship, satu epik berskala tindakan-pengembaraan yang ditempuhinya di seberang laut, di langit dan ke atas tanah sebagai planet kita berjuang untuk kelangsungan hidup terhadap tenaga yang lebih tinggi.Diilhamkan oleh permainan pertempuran klasik tentera laut Hasbro itu, Battleship bintang Taylor Kitsch sebagai Lt Alex Hopper, 1 pegawai Tentera Laut yang ditugaskan di USS John Paul Jones; Brooklyn Decker sebagai Sam Shane, 1 ahli terapi fizikal dan tunang Hopper itu; Alexander SkarsgÄrd sebagai saudara lebih tua Hopper itu, Stone, Pegawai Pemerintah Sampson USS; Rihanna sebagai Pegawai Raikes Kecil, crewmate Hopper dan pakar senjata pada USS John Paul Jones, dan antarabangsa superstar Liam Neeson sebagai Hopper dan unggul Stone (dan bapa Sam), Laksamana Shane. Berg mengarahkan tindakan pengembaraan epik ini juga dihasilkan oleh Scott Stuber (Pasangan Retreat), Sarah Aubrey (The Kingdom), Brian Goldner dan Bennett Schneir Hasbro (francais Transformers), bersama-sama dengan Duncan Henderson (Sarjana dan Komander).Filem ini ditulis oleh Jon Hoeber & Erich Hoeber (Merah).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...