Monday, June 20, 2011

.: hangout dengan bakal2:.

haha.. kisah balik kampung tak habis lagi nak story ni..muahaha
bukan kisah pe sgt... tp tetap nak tepek kt blog jugak.. janji berupdate okay.. (time rajin)

hari yang aku balik kampung tu, ade misi tersendiri.. nak gi butik pgantin tapi aku ni jenis tak tahu jalan. hakhakhak.. so aku ni awal2 da bt janji dengan member aku yang kaki jalan kebetulan die memang nak jumpa aku. so memang bestla kan.. ingatkan nak pergi bertiga jelah.. sekali da alang2 aku balik ni nak endar kad kawen kat kawan2 so ajak je ar jumpa jugak.. jadinye aku ajaklah sorang lagi kawan aku ni. sudahnya hari ahad pagi 12 june tu aku kua dengan bakal2.. yelah yang sorang bakal ibu dan sorang lagi bakal pengantin di bulan november. aku bile jumpe member mr.zach duk sebelah pon macam tak ade. pasrah die bile tgk kawan2 aku jenis selamber je.. hahaha..

memandangkan aku kua dengan bakal ibu.. so die teringin nk makan chesse meatball kat pizza hut tu.. sudahnye kami terjah sana (see... aku tak dapat nk diet lagi..) arghhh.. tapi orang belanja kira oklah kan.. makan jelah. makan pon makan salad jer.lah (ko gi pizza makan salad? baik duk umah goreng sayur astu makan.. hehe)

so sebab jarang aku dapat keluar dengan kawan2 sekolah so aku lepak lama sikit. dari pagi hingga petang. amek gambor 2 3 keping untuk letak kat blog.. sekurang-kurangnye ade jugak gambor dorang kat blog aku. (tak payah save kat enset... buat penuh memori card aku je) haha


bakal ibu + bakal pengantin


yang banyak dorang je makan. aku makan salad je.. (balik tu aku pulun nasi.. hakhakhakhak)



kawan-kawan sekolah aku. (irsaedah kalau mu tgk pic ni.. aku hrp 1day pic mu plak ade..=)



ouh.. kantoi enset UNIK aku tu.. hakhakhak..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...