Monday, June 20, 2011

.: ahadnye story :.

arghhh sekarang asyik makan je.. geram tol aku. pantang nampak pe je makan je.. lagi2 sekarang asyik masak kat rumah je. sebab? adik2 mr.zach ade kat rumah. nak kata selalo masak sgt tak ar. tapi hari minggu jelah.

hari ahad (semalam) pagi2 lagi aku buat cucur ikan bilis + bawang untuk sarapan. pagi2 duk melantak cucur tu. tgh hari aku buat bihun goreng singapore. puas hati sebab mr.zach + adik2 die makan bertambah2. hahaha. (sebab aku da pernah upload gambar cucur + bihun singapore dulu so gambar tak de ok)

masuk petang sikit aku nk buat kek batik (kakak aku pakse buat) sekali dorang nk keluar gi tasik kat Pullman, Putrajaya. (siyes aku tak tahu pe nama tasik tu..haha) so cancel nak buat kek batik bagai. (selamat aku) balik dari pullman dorang da cakap lapar... aku buatkan dorang bihun sup.. ( aku buat kat medan selera p11. haha) bihun pagi tu ade lagi so tetibe idea mengelak dari masak sudah mariiiiiii.. beli sup ayam + sup daging so tuang dlm bihun jadi bihun sup.) pandai tak aku MASAK? haha. adoiyai...

jadi seminggu lepas aku makan nonstop sebab org ade kat rumah aku. tak mampu nak diet sebab tengok dorang makan pon boleh menaikan selera aku. dorang minum air oren pon aku boleh terliur okay... kahkahkahkah... gile nye napsu makan.

hari ni dorang balik aku kena start balik buat xtvt 'diet'. hahaha. arghhh ada 10 hari untuk diet.. boleh turun 10kilo tak? ahakz!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...