Tuesday, May 24, 2011

.: minggu lepas minggu berLEMAK :.

nasi goreng mse ri minggu (mase duk opis nasi berlomak ye + kuih muih ade dlm 5bijik) haha. adoiii..

meggi 4btg cili name nye. haha


rojak yg tak pasembur lsung tp ttp boleh telan. nyum..nyum..


big apple por big stomach. haha



mekdi 1 set medium 'pilit o pishhhh'


ok2 malas nk cite panjang2 sebab ni pun aku curi2 update kat opis. (sejak bile tahnye curi2 b4 ni relaxxxxxxxxxx je..) haha.. citenye sangat simple dan senang untuk faham. minggu lepas minggu aku langgar janji.. aku makan dari pagi-tgh ari-mlm-pagi selama seminggu dan kesannye naik 3kilo. muahahha.. fadan vuka aku.. tak pasal2 kena berkayuh plak aku lps ni. arghhhhhhh..

nah tgk lah menu aku makan dari pagi-mlm selama seminggu. tu bukan jenis yg makan time lapor da tp time kenyang pon aku still makan jgk. fuhhhhhhh!!! gilo napsu makan aku ni. jin pon takut. haha. ok tu je.. da~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...