Thursday, May 5, 2011

.: macam biasa lar.. :.

ok macam base lah.. blog aku kalau tak ade update cite2 kat wayang nun mmg bukan fyda rahim lah.. haha. susah aku nak tinggal hobi dari zaman uitm dulu.

sejak awal tahun ni aku bukan tak pergi langsung tgk wayang, pergi je tgk. tapi sekarang tak sekerap macam dulu lah. sebab? bz (pe yg bz? ade ar..hehe) so last aku tgk cite THOR n FAST FIVE (fast n furious 5) dua cite ni buatkan aku semangat (haha semangat nak buang tebiat mcm dulu,sari boleh tgk sampai 3movie non stop.hahahaha ) jadinye da semangatkan haruslah aku n mr.zach tengok sume cite sekali harung dalam cuti 3hari. haha. sudahnye lepak rumah je hari isnin. sesape yg tak tengok lagi dua cite ni gi ar tgk. sgt bestttttt!!!


aku layan cite THOR (cite komik asalnye) dulu sebab mase tu baru balik dari kulai. mr.zach ajak tengok awal2 sebab die nk exam. so org dah ajak mahu aku nk tolak? lagi2 hobi habiskan duit kat GSC. haha. mase ni Fast 5 sume habis.


lepas tu baru aku layan tgk movie fast five. mmg terbaik cite ni. sgt2 suke. rasa macam blackgolast aku tu da jadi kete si DOM. haha.. (myvi je fyd!! tak pyh veranggan) hehe.




ok gambarni aku letak sebab mr.zach hangin kate aku asyik letak pic die je. hahah.. a'ah aku baru pasan asyik gambar die je aku tepek. ok2 so aku letak jelah pic ni. ssh ok nak amek gambor berdua sbb tak ade sape nk tlg amek kan. hahaha.


da~da~ korank pi tgk movie yg aku bagi tahu tu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...