Wednesday, August 27, 2014

.: Ragam Hyra #18 :.

Biarlah gambar menceritakannya. Aku pasrah jelah. Like mother like daughter ke like father like daughter?  Haha. Yg mana kenal aku boleh simpulkan yg mana satu betul. Kalau tanya aku.. sure jawapan aku ikut apaknye lah.. aku kecik2 elok je peelnya.  mak akulah ceritakan. Peel mase aku kecik org kelantan kata JURUH (baik) haha.

Ammni ade part kasar die ade part alahai ngade2 nau sampai tak terlayan aku. Cth:  tak boleh kena panas matahari sikit. Kalau jalan dgn aku aku kasi redah je panas.. tp kalau ammni dgn bapak die... alolololo... 'papa anas.. anas.. ' (panas..panas...) papa die ikut laluan xpanas ok. Lalu tepi rumah org plak. Erkk x kose mak ko nk layan. Kena panas bkn lama pon jap je.. nk ke kereta je pon. Mengada die tahap mcm ko putih melepak sgt. ( tp cerah la dr mak diekn. Hehe).

Nampak dah kt situ.. aku jns mmg grg dgn ammni tp taklah garang membabi buta. Tp mr.zach tak. Die kalau aku suruh marah ammni... die blh ckp nada lembut gile... 'ammni janganlah..' alahai lembut tahap cair taik telinga dengar.

Sekarang tak boleh bukak pintu. Gile ko... asal bukak je kije die panjat menantang tu. Kije aku plk jadi tarzan terpekik suruh die turun. Kombinasi hebat kt situ. Gud job hyra!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...