Tuesday, April 29, 2014

.: orange! !! :.

Assalamualaikum
 
Fuhhh... da seminggu da xupdate blog. Sebab? Aku tgh buat sumthing. So xdan nk update blog.
Ni kisah hari khamis n jumaat lepas. Hahah. Da basi eik? Xpelah yg basi2 tu yg best. Haha.
 
Aku dr dlu nk gantikan kasut sukan aku.. jenuh berzikir dekat pak imam tu. Sudahnye dpt jugak srbab bg alasan opis aku tengah bt gotong royong 5s. So apa lg ajak jgk mr.zach g beli. Sebab aku da lama nk beli jersi. Jersi bodoh2. Jdlah buat pakai duduk rumah. Last pkai jersi mase world cup dlu. Ermmm. Lama tu. Haha
 
Aku beli kasut n jersi.. kaler wajib orange. Hahah.
 
Berpakat dgn member opis pakai sama2 utk misi goyong royong. Tp dah kata jumaat misi nye kelain.. aku kelain. Hahah. 5s pon kelain. Hahaha.
Meh2 layan ahkak yg gile kaler orange ni. Walaupon kulit I golap2 manis tp ade aku kisah pakai orange. Hahah. Dah mcm buah orange berjalan dah rupe aku. Dr kasut orange smpi baju orange. Haha.
 
Mr.zach pon klu aku nk kaler lain sure die suh amek orange jgk.. hahah.
 
 
baju ni beli mase g kursus fraser hill. saje beli sama.. nk sedondon katanye. haha.
anak papa sungguh ko kn ammni. asyik2 papa.. papa.. papa..
jersi orange aku. patut aku rs pelik rupenye xde no. aku suke no 8 sebab mse sekolah aku sellao pakai jersi no 8. tp xpelah xde no. pakai tdung pon tetap x nampk. hahaha
agak kurang ajor x pose gini. hahah. ouh mug tu aku nye.. hahah
auwww.. suci mulus.. muahahha.. silala pakai CB nye produk.. hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...