Tuesday, May 21, 2013

.: diet atkin :.

Assalamuaikum
Sebenarnya tak tahu nk post apa tp tetibe rasa nak tayang sesuatu. Hahh
Ok2 penah dengar diet atkin? Ok tak pernah gi Google. . Kalau penah senang tak payah aku nk terang. Haha.

I is pemalas nak taip panjang sebab update kat note je. So sangatlah ssh nak karang ayat n taip dlm phone. Aku baru start diet ni. Ni pon lps dtg kesedaran bile nk sarung vaju sume sendat. Hoiii hoiii hoiii... ssh ok.. nk beli baru membazir baju lama ( bajetttt) so kira try diet. Actually aku pon baru berjinak2 nak faham n try. Induction 2week ye kawan2. Tp sepanjang bt kdg2 semangat lawan nafsu serakah yg nak makan. Kadang2 kantoi.. bavkup dgn senaman skit. Tp hati sdg cekal jgk lah sebab trainer aku grg ok... sapa lg kalau bukan mr.zach. 

So sekarang aku start buat bali induction 2minggu. Hrp2 tak kantoi lagi lah. So hari2 makan ayam.. telur.. salad.. daging.. huh!!! Diet org kaya sungguh makan lauk je. Hahhaa. Nah aku tunjuk mknan2 yg aku mkn sepanjang aku diet. Ada aku amek pic dlm instagram aku. Gigih tol print skrin.. sbb aku xsuke simpan lama2 gambar. Yg ade tu means xdan nk delete. Hehhe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...