Wednesday, May 22, 2013

.: ammni sedang belajar :.

Assalamuaikum

Selamat pagi semua. Hari ni semangat naknupdate blog. Tak suke senaunye update blog pakai phone. Xdpt nak bt captions pd gambar2. Astu gambar2 berterabur. Tak cantik mata nak tengok. Hahhaa. Plak tu gambar jap kecik jap besae je. Pasrah T_T

Ok2. Sambung balik. Hari tu aku belikan block2 huruf abc utk ammni. Alhamdulillah die suka main dengan permainan tu. Kdg2 mmg berterabur huruf2 tu die campak. Tp nk ajar anak memang kena sabarkan? So maknye usaha utk bersabar. Walaupon kadang maknye jadi tarzan. Hahahaha..

Walaupon susunan abc hancur tapi aku ajar sikit2. Contoh ABC je. Agak die dah muak aku ajar DEF plk. Dekat tempat letak block2 huruf tu ade button yg bila tekan akan ade suara menyanyi abc.. yg tu ammni memang suka dgr. Paling best die dgr takat aku ajar... cthnye aku ajar abcdefg... so nti die repeat abcdefg tu jelah. Hahahhaha. Kdg2 datang mood tak ok langsung bt bodoh dgn aku.

Aku jgk ajar 12345 guna flash card. Orang kata melentur buluh biar dari rebungnya. Ammni tunjuk minat yg bgs walaupon ada kala mood nk belajar kelaut tp aku ttp seronok. Mcm ni rupenye jadi mak2 kn. Hahahhaa.

Meh layan pic yang x seberapa... masa die belajar msk kn huruf dlm block tu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...