Tuesday, November 6, 2012

.: 0-6 months :.

assalamuaikum...

4 november 2012 hari tu genap umur anak aku nur ammni hyra 6 bulan. dan dah 6 bulan aku menyusu ammni. kira dah dapat diploma dah ni. hihihi. harap dapat susukan ammni sampai 2tahun. Amin.
so aku nak tepek gambar2 ammni sepanjang bulan. sebenarnya banyak gile gambar, tapi malas nak pilih elok2. yang ada ni pon dah berpinar bijik mata nak pilih. so pilih2 rawak2 je. janji gambar tu mmg time umurnye.  
 
waktu lahir hingga 1 bulan mmg dah berubah muka ammni..

untuk 2-3 bulan macam tak ade perubahan. tapi orang tua2 cakap budak ni tiap2 hari muka akan berubah skit2.

11 sep 2012 ammni mula meniarap..

sekarang semua cakap muka dah macam mr.zach. aku ok je. muka cam aku ke muka cam mr.zach ke. janji ikut mama n papa die. hehehe.
 

2 comments:

Yati Omar said...

salam kenal. blogwalking sini.

comel baby :-) Tahniah dpt diploma. saya pun BF mom jugak. Alhamdulillah dah nak masuk 10 bulan. Hopefully dapat sampai 2 tahun jugak :-)

Jemput singgah blog saya :-)

Fyda Rahim said...

wslm.. tq sbb blogwalking..
hrp2 kita sama2 dpt bf anak sampai dua thn. amin. ape petua utk dpt susu byk?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...