Sunday, August 26, 2012

.: ZFA ber'Orange :.

assalamuaikum
masih dalam mood raya lagi ke korank ni? aku? sejak balik dari kampung awal gile, mood raya dah kureng. hehehe. so sempena mr.zach duk oncall je sejak rabu lepas, sabtu ahad pon masih oncall (macam orang tak betul aku duk umah dgn ammni, nasib baik abang aku dengan anak die ade jugak kira taklah jadi bisu sangat) aku saje duk snap2 pic.
lagi2 lepas mandikan ammni aku pakaikan ammni baju kaler orange.. ishh gediks plak nk men'sen'dondon'kn ammni n aku. siap request kat mr.zach pakai baju oren die jgk. aku ni ingat mr.zach malas nk layan bini duk senget, sekali habis die solat maghrib tup2.. berbaju orange jugak die. sonok aku. ko ingat mr.zach nk layan ke berbaju same bagai? memang taklah kan. die kate x macho laki n pompuan nk gediks pakai baju sesame. tapi tengok.. macho tak macho jugaklah kan. ko pakai jugakkan zach? hahaha. sejak dah ade anak ni, mr.zach dah boleh terima bini die tetibe datang angin nk bergediks pakai baju couple. haha. 
so semalam mr.zach, aku n ammni berbaju dengan tema 'bernetherland'. tak pasal2 abang aku cakap peminat bola team belanda. hahaha. meh nk showoff kat korank pic semalam. (layan kanlah mama ammni yang poyo jap)










budak ni kan cukup suka makan tangan die taw. aku saje tanggalkan sarung tangannye. sebab basah penuh dgn air liur die. grm tengok tangan montok2 meni2 mama ni,


     

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...