Thursday, August 23, 2012

.: Nasiblah Ammni oii :.



Assalamuaikum...
tuan blog dah setat nk update blog dah ni. hehehe. hari ni hari kedua aku start kerja.T__________T
nak buat macam mana mr.zach dah kena kerja, plak tu kami berdua amek cuti 5hari sebelum raya, so korang duk raya lagi aku ni dah masuk kerja. hehehe. tapinyeopis sunyi sepilah sebab semua umat masih duk beh cuti raya. yang ade pon berape orang je. yang non muslim adelah 4 orang.(tu semua bos2 je) hehehe. disebabkan pengasuh anak aku masih cuti raya jadinya aku terpakse bawak ammni ke opis. kebetulan tak ramai orang bolehlah, kalau tak jangan harap aku nk bawak minah tecik ni. bukan sebab renyah pe, lagi pon ammni bantai tido je. jaga pon sebab lapar nak susu, kalau tak mmg die tido. tapi risaw tiap2 die buat peel yang aku tak boleh handle. minah tecik ni kadang2 suka buli aku jugak. selalo aku kena bile mr.zach tak ade dengan aku. tu yang malas nk usung ammni. tapi apakan daya, kalau tak angkut sapa nak jaga die? mr.zach seminggu cover member HPJ die. seminggu jugaklah die oncall. semalam berangkut tilam lah aku datang opis semata2 nak bagi die selesa. hahaha. berumahtangga aku kat opis. lena tido minah tecik tu. nasib ko lah ammni kena usung ke opis mama... esok plak aku tak sure nak bawak ammni datang opis or tak. sebab esok mungkin abang aku boleh jaga. abang? haha. ye abang aku tu kalau bab jaga anak buah die ok je. lagi pon esok die tak kerja. so biar aku bagi kerja sikit dekat die. ahakz!.



pagi semalam tido dengan tilam empuknya



pagi ni tido beralaskan toto yang kureng empuk. nasiblah ammni oii..
 tapikan paling buat aku jeles

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
nilah akan terjadi bile setiap kali aku mintak mr.zach jaga, dengan senang  hati mr.zach dpt tido lena dengan anak die, aku kalau tidokan ammni, mmg tak dpat tido lena, kejap2 die jaga, kejap2 nak ngis. nk je aku PANGGGGGG sekali. ishh.. 

1 comment:

Anonymous said...

ammni, sila dtg umah aunty.. aunty nak bg wit raya ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...