Wednesday, February 8, 2012

.: HAYWIRE & CHRONICLE :.

4hari cuti dah jadi bengong dah aku rasa. kalau balik kampung ok jugak ni terperuk kat putrajaya. huh! nak balik jengka malas, nak balik pasir mas rajin (hahahaha) tapi bila ma abah aku cakap tak payah baliklah sebab dorang nak datang terus rasa ouhhhhhhhhh tak sabarnya. haha.

sudahnya 4 hari cuti 4 hari jugak mr.zach ajak gi tengok wayang. hahaha. tapi 2 hari je aku ikutkan kemahuan die. sebab tak boleh blah lah bila gi gsc. aku sejak pregnant mood nak tengok wayang tak ade. siyes sangat2.... entry tentang wayang pon dah berbulan aku tak buat. sebab aku sendiri tak tahu cite ape yang duk tayang kat GSC.

tapi bila mr.zach buat pilihan nak tengok movie ni aku kena tapis (start dari sekarang). sebab? hahaha. die ni suka pilih cita yang tak best. manjang bila dia buat pilihan nak tengok cite mesti cite yang aku rasa macam nak cakap kat die 'wey 22hinggit tu baik gi makan dari tengok wayang yang cam hampeh'.

cite pe yang macam hampeh? cite HAYWIRE & CHRONICLE. siyes mcm nak maki hamun je aku tengok cite slow tahap sibut babs lagi laju dari cite haywire, astu jalan cite yang tah pape, merapu meraban cite chronicle baek layan cita P.Ramlee lagi bagus 100 ganda dari cite tu.

sudahnya aku cakap dekat mr.zach 'tiap kali lu belanja tengok wayang mesti cite tak best kan?, macam tak ikhlas je' hahaha. yelah perabis duit. baek gi beli vcd cite yang dah tengok. rasa berbaloi2 bagi aku.

so sape2 nak tengok wayang sila hindari dari 2 cite ni. cite lain aku tak tahu. hehehe.



tengok poster gempak gila, tapi cite cam gam****.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...