Wednesday, January 25, 2012

.: engagement :.





yang kat atas ni.. semua aku yang buat. 2 gubahan je. satu bakul buah epal+ buah naga. 1 lagu sirih junjung. (MIL aku ajar sekali terus aku buat dan tulah hasilnya.tp SIL aku pon ade jgklah buat sirih ni.. kira bukan aku sorang yang buat. hakhakhak)











hahaha.. bukan aku yang bertunang.. perut dah maju kedepan dah ni.. tu semua gambar-gambar masa kisah cuti tahun baru cina yang lepas. SIL aku bertunang. so sebagai kakak ipar yang baik (sangat baik ok) haruslah balik bagi meriahkan lagi majlis yang berlansung pada 23 januari 2012.

aku bab2 gubahan hantaran ni suke tengok dan suke buat tapi hasilnya hampeh sikitlah. hehe. tp hampeh2 pon masih cantik ok. hakhakhakhak (masuk lif tekan sendiri.. opkoslah kn)

so sebagai kakak ipar serta menantu yang baik. (wahal menghantu je aku ni) tolonglah pape yang patut. lagi2 ni adik mr.zach yang no 2. so kiranya aku selaku KAK LONG wajib tolong. selain dari tolong tengok kena rajin tolong ringankan sikit MIL aku. hehehe.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...