Tuesday, April 2, 2013

.:Rutin hari2:.

Salam...
Hari ni nk cerita ceriti tentang anak plak. Hehe.. tp idok la pjg lebor aku nk cerita. Sebab pakai phone cam x best la nk up story kt blog. Balik rumah plk malas nk on lappy. Dah tu mmg ginilah kalau dah pemalas.

Ok2.. hari ni ammni bawak bekal bubur nasi carrot kentang + ayam. Ermmmm sedap ( hahaha puji diri sendiri) memang sejak ammni dah boleh mkn selalo aku bekalkan makanan dr pg hingga ptg. Senang. Tak payah susahkan pengasuh. Ahakz... orang kata makan air tangan mak sedapkan. So ammni sure ngis nk habis makan sebab 'sedap sangat' mama die masak. Hehe. Selalo tak lah meriah sgt aku bg. Tp sejak 10bulan aku bg macam2. Maksud macam2 tu dlm 1hr selain bekalkan bubur nasi aku bg buah. Kalau dlu. Nasi semata. Sbb pengasuh ckp die mkn n kyg. Skg mkn tp tak kenyang2. Hahaha. So sebagai mama aku bekalkan lebih bubur nasi. Bagi buah bagi biskut. So pg td aku bekalkan bubur carrot kentang + ayam bersama buah betik (2potong okay. ..) dengan biskut (baby bites) selain dari pada susu 4botol. Aku tambahkan air jus kurma homemade. Amek pati kurma tu then bt jus. Xpe xsdp pon janji anak mkn masakan kita. Hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...