Wednesday, April 2, 2014

.: Wordless Wednesday

Assalamualaikum
 
Alhamdullilah dah masuk bulan April. so hari ari ni baru dapat update blog.. 2 hari cuti memang syok je.. hehe..
 
Semalam mase breakfast mr.zach cakap... "awk cuba belajar buat nasi kerabu"  perghh.. aku mana pandai buat. Walaupon aku orang kelantan TAPI pd aku tak sume orang kelantan buat sedap. hehe. haikat ok.. asl balik kelantan makan nasi kerabu tak semua reti n sedap bile buat nasi kerabu ni. So nak tak nak kena jugak mintak resepi dekat kazen aku. Die mmg pandai buat nasi kerabu tumis.. perghh kecur da air liur aku... sdpnye... beza ye ras nasi kerabu tumis dengan tak ade tumis. perghhh terbayang2 dah aku ni. oiii kena cepat belajar buat.
 
So aku cr2 kt google  xde yg berkenan di hati. bile tengok banyak yg ermmm base2 je. aku penah tengok kazen aku buat tp x konpiden bile xde resepi.. lagi2 aku kan jenis makan semut sure lupa tahap level 100.  
 
Sudahnye aku tanye kawan2 dlm FB.
 
abaikanlah yang tak penting kat FB aku. haha 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...